In Polen! - Reisverslag uit Lublin, Polen van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu In Polen! - Reisverslag uit Lublin, Polen van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu

In Polen!

Door: arnoldannemarie

Blijf op de hoogte en volg arnold en annemarie

28 December 2011 | Polen, Lublin

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we aangekomen na een lange reis, tóch was het goed te doen gelukkig. Maandagochtend om 5:00 vertrokken, om en om gereden en aan het eind van de dag rond 18:00 in een weghotel geslapen bij Lotz.De volgende dag nog 4 uur binnendoor gegaan, gelukkig hebben we dit niet in het donker gedaan, want de wegen waren ontzettend slecht. Op sommige plaatsen reden we stapvoets omdat er grote gaten in de weg zaten. Ook regelmatig slingerende fietsers, overstekende honden enz.
Uiteindelijk om ongeveer 13:00 waren we in Lublin, maar we zouden pas om 16:00 in het huisje kunnen. Dus nog maar eens even boodschapjes gedaan in het grote winkelcentrum voor het avondeten enz. Eenmaal bij het huisje aangekomen, waren we positief verrast: een heel ruim appartement met alles erop en eraan, zelfs een bedje voor Jakub was al helemaal opgemaakt, en alles is gelukkig heel erg schoon. Vervolgens begonnen met uitruimen van al onze spulletjes, even gekookt, douchen en nog even skypen met de fam. We hebben gelukkig ook een goede internetverbinding hier. Vanochtend waren we al vroeg wakker, erg spannend wat er vandaag allemaal staat te gebeuren, maar we zijn er helemaal klaar voor! Vanmiddag zullen we weer naar Jakub gaan, en dan zullen we kijken of hij direct met ons meegaat, ofdat het beter is dat we dit weer opbouwen gedurende een paar dagen. We kijken gewoon wat het beste is voor hem.
Nou, dat was het dan weer even voor vandaag, zodra we weer even tijd hebben schrijven we weer even een nieuw stukje!

Groetjes vanuit Lublin, Arnold en Annemarie

• 28 December 2011 - 09:32

Kees & Katinka:

Annemarie en Arnold
    Fijn dat jullie een goede reis hadden en nu een fris appartement dat is wel nodig voor zoveel weken dan kun je toch ontspannen, we hopen dat alles goed mag gaan en dat Jakub jullie herkent en bij jullie wil zijn, wat is het een emotionele beleving dat voel ik zelfs hier op de bank het kippevel staat op je lijf, de Heere is er bij Hij zal zorgen dat alles goedkomt als Hij ergens aan begint maakt Hij het ook af
    Hartelijke groeten uit Waarde

• 28 December 2011 - 11:07

Jo,Le En Mar:

Lieve Arnold en Annemarie,

Wat fjn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad, en veilg aangekomen zijn in Lublin!
    Onze gedachten waren voordurend bij jullie; leuk dat we dan nu een goed berichtje ontvangen uit Polen.
    Tja die binnenwegen daar hihi echt opletten geblazen! Soms rijdt je gewoon met drie auto's naast elkaar.
    Geniet van de waardevolle momenten daar, en Gods nabijheid in alles bidden wij jullie toe.

Liefs van ons drie.

• 28 December 2011 - 13:06

Opa En Oma Taal:

We zijn in Kapelle en hebben net je weblog gelezen we zijn onder de indruk en wensen jullie een gezegende tijd en een voorspoedige terugreis samen met jullie Jakub. hartelijke Groeten Opa en Oma.

• 28 December 2011 - 15:16

Johrans En Jessica:

Hejhej,

Super dat de reis goed is verlopen! Hopelijk mag ik terugreis ook zo goed gaan. Fijn dat het appartement goed bevalt en dat je goede internet verbinding hebt. Hopelijk mag alles goed gaan en mogen je snel van jullie zoontje genieten!

Groetjes J&J

• 28 December 2011 - 18:42

Ad En Koos:

gelukkig goed aangekomen en een keurig appartement. we hopen dat de hernieuwde kennismaking goed mag verlopen

• 28 December 2011 - 19:56

Johan & Renske:

Fijn dat de reis goed is gegaan en dat jullie nu in je appartement zijn. We wensen jullie een hele goede ontmoeting en tijd met Jakub! We zien uit naar jullie volgende verslag.

Groetjes,
    Johan, Renske, Walther en Justin

• 28 December 2011 - 20:53

Chen Gerritsen :

op het verslag was het een lange reis gelukkig is alles goed afgelopen hebben jullie al het kindje al gezien vriendelijke groeten van de familie gerritsen van der hoop.

• 29 December 2011 - 20:03

Oom Jos & Tante Dini:

Beste Arnold en Annemarie,
    Fijn dat alles zo voorspoedig verloopt.
    Nu wij dit bericht lezen hebben jullie Jakub waarschijnlijk alweer ontmoet.
    We hopen dat het goed is gegaan, en dat hij weer vlug aan jullie gewend is.
    Geniet ervan, en we hopen dat verder ook alles voorspoedig mag gaan.
    Hartelijke groeten van ons.

• 30 December 2011 - 11:16

Arno, Marieke Eliza:

Heeey Daar!!

Wat spannend allemaal nu he!:) Eindelijk weer bij jullie Jakub!
    Ik keek al even of je misschien alweer een nieuwe blogg hebt geplaast. We leven vanuit Breda erg met jullie mee!!
    Geniet ervan he!

Liefs van ons

• 31 December 2011 - 08:50

Opa En Oma Hoogstrat:

Annemarie Arnold en Jakub van harte Gefeliciteerd met de verjaardag van Annemarie we wensen jullie ook daar ver weg nog gezonde jaren toe samen en hopen dat het steeds beter mag gaan met Jakub

• 31 December 2011 - 09:37

Pa & Ma V/d Berge:

hoi Annemarie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wensen je Gods hulp toe voor de toekomst samen met arnold en jullie zoon Jakub
    we hopen jullie nog wel een keer te spreken vandaag.
    groetjes pa en ma xjes

• 31 December 2011 - 11:05

Ad En Koos:

hoi annemarie ,arnold en jakub .annemarie van harte gefeliciteerd met je verjaardag een bijzondere dag zo met zijn drieen.
    we hopen dat alles daar goed gaat en wensen jullie een goed oud en nieuw.

• 31 December 2011 - 12:28

Joanne:

Dubbel gefeliciteerd! Superfijn hoe jullie daar een goed onderkomen hebben, hopelijk ook een heel mooi verblijf. Hier wordt in spanning op het vervolg van jullie belevenissen gewacht.
    Veel zegen voor het nieuwe jaar voor jullie 3-tjes.

• 31 December 2011 - 20:21

Rins En Gerdine:

Hey arnold en annemarie, (en Jakub natuurlijk)

hier eff een berichtje van ons. fijn dat jullie een mooi appartement hebben daar! fijne tijd toegewenst en annemarie gefeliciteerd met je verjaardag vandaag.

groetjes van Rins, Gerdine en Manuel

• 31 December 2011 - 20:21

Rins En Gerdine:

Hey arnold en annemarie, (en Jakub natuurlijk)

groetjes van Rins, Gerdine en Manuel

• 05 Januari 2012 - 13:24

Mario,marianka:

Hoi Arnold, Anne-Marie en Jakub

nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Dit zal wel een heel mooi en bijzonder jaar voor jullie zijn.
    Hopelijk mag alles goed gaan bij jullie.
    Fijn dat Jakub het goed naar zijn zin heeft.

gr. Mario,Marianka, Elza-Marie en Carmen