Even een kort berichtje..... - Reisverslag uit Lublin, Polen van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu Even een kort berichtje..... - Reisverslag uit Lublin, Polen van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu

Even een kort berichtje.....

Door: arnoldannemarie

Blijf op de hoogte en volg arnold en annemarie

19 Januari 2012 | Polen, Lublin

't Gaat hier erg goed. We zijn alweer aan het aftellen, en zullen hier nu nog ruim een week blijven voordat we naar Warschau gaan.
Afgelopen week hebben we heerlijk kunnen genieten van een dik pak sneeuw, en Jakub vind het ook heerlijk! We hebben een slee en skipakje gekocht voor hem en hij zit er dan als de koning op! Hoe harder, hoe leuker!
We hebben al een lekker dagritme te pakken, al is hij 's morgens erg vroeg present (meestal tussen 6 en 7). Hij begint ook al aardig te kletsen: papa, mama, Tessa (onze hond in NL), en hij noemt zichzelf KOEKA. Even voor de duidelijkheid: Alle kindjes die hier op papier Jakub heten worden in de volksmond allemaal Kuba (spreek uit: koeba) genoemd, dus dat is hij ook gewend, daarom noemt hij zichzelf dus koeka.
En dan zeggen wij: nee, je heet nu Jakub, en dan zegt hij: JAKOEKOE. Wij moeten dan zo lachen, en dan ligt hij zelf ook helemaal in een deuk!
We merken dat hij ons goed begrijpt als we Nederlands tegen hem praten, dingen zoals eten, staan, zitten, drinken enz. weet hij precies.
's Morgens maak ik stekels in z'n haar en dan zeg ik: ,,even je haartjes mooi maken'', en dan wrijft hij in z'n handen, precies zoals ik z'n gel altijd even op m'n handen doe.
Hij danst graag op muziek, of het nu kinderliedejes zijn die aanstaan, of dat hij op zijn xylofoontje zit te slaan, muziek vind hij geweldig!

Nou, dit was het dan weer even, en natuurlijk een paar leuke foto's in de sneeuw!

Groetjes van ons drieën!

• 19 Januari 2012 - 20:10

Jo & Rens & Kids:

Heerlijk...

Het klinkt in ieder geval alsof jullie geweldig genieten :-)
    Leuk ook dat hij al zo snel dingen begrijpt he?

Al een echt manneke hoor zo op die slee!

• 19 Januari 2012 - 20:41

Ome Jos & Tante Dini:

Jullie genieten dat kunnen we lezen en zien op de foto's. Maar wij genieten op afstand net zo hard mee, het is inderdaad een mooi en leuk mannetje. Nog een goede tijd daar en tot ziens.

• 20 Januari 2012 - 07:35

Ad En Koos:

fijn om te lezen dat het zo goed gaat.
    wakker worden tussen 6 en 7 is mooie tijd, echt niet vroeg. geniet nog van de laatste week daar

• 20 Januari 2012 - 11:13

Bert-Jan&Jacorine:

wat een leuke foto's weer!
    Jakub zijn oogjes stralen gewoon
    op de foto als hij op de slee zit. echt prachtig!

• 20 Januari 2012 - 17:15

OpaOma Hoogstrate:

wat een mooie fotos het lijkt op wintersport geniet er van hier hebben we geen sneeuw maar wel veel regen en wind doei

• 21 Januari 2012 - 11:06

Rins En Gerdine:

Volgens mij zijn jullie helemaal gelukkig! Super joh!

Liefs
    (sorry op een of andere manier staat ons bericht er steeds 2x terwijl we maar 1x op reactie plaatsen klikken SORRY hopelijk deze x niet)

• 21 Januari 2012 - 11:06

Rins En Gerdine:

Volgens mij zijn jullie helemaal gelukkig! Super joh!

Liefs

• 24 Januari 2012 - 11:06

Kees & Henny V Zwede:

Wauw wat een goede berichten. Fijn dat het zo goed gaat. Jullie mannetje straalt! Wat leuk dat hij jullie al goed begrijpt. Groeten van ons

• 24 Januari 2012 - 19:15

Chen, Louisa, Jo&Mar:

Fijn dat het zo goed gaat! Hij ziet er gelukkig uit op de foto's!
    Groetjes en geniet nog even in Polen!
    Johan, Marieke, Louisa en Chen

• 30 Januari 2012 - 12:21

Mario En Marianka:

hoi

wat gaaf dat jullie zo van de sneeuw en jullie mannetje kunnen genieten.
    geniet nog even en we zien jullie hopelijk snel en de Oostdijk.

gr. Mario, Marianka, Elza-Marie en Carmen