Hij is bij ons! - Reisverslag uit Lublin, Polen van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu Hij is bij ons! - Reisverslag uit Lublin, Polen van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu

Hij is bij ons!

Door: arnoldannemarie

Blijf op de hoogte en volg arnold en annemarie

31 December 2011 | Polen, Lublin

Hallo!

Vanuit ons appartementje in Lublin weer even een update! Jakub heeft al weer 2 nachtjes bij ons geslapen en dit gaat boven verwachting goed! De eerste avond vond hij het erg spannend om alleen gelaten te worden, dus heeft Anne naast zijn bedje gezeten tot hij sliep, vervolgens heeft hij geslapen tot 6:00.
De eerste dag was hij overdag erg aanhankelijk en hing hij als een aapje aan ons vast. Vandaag gaat dit al een stuk beter en zit hij heerlijk te spelen. Alleen zijn gaat nog niet, hij houdt ons erg in de gaten, vooral als een ven twee wegloopt.
Eten en drinken gaat heel erg goed, hij lust werkelijk alles! Op dit moment hebben we net even geskyped met onze beider ouders. Vandaag is Jakub heerlijk ontspannen, we hebben een cd met poolse kinderliedjes (en ook nederlandse) als we die aanzetten, danst hij, echt zo grappig! Ook nog even lekker met hem gewandeld door de stad en natuurlijk een taart gekocht omdat Anne vandaag jarig is! 25 jaar alweer, dit is wel een speciale verjaardag hoor! Met Jakub als kado!
We wensen jullie vanaf hier allemaal een hele goede jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!

Liefs, Arnold, Annemarie en Jakub!

• 31 December 2011 - 13:50

Johrans En Jessica:

Hej,

Echt geweldig dat het goed mag gaan met Jakub en jullie. Hopelijk mag er een goede band ontstaan daar in Polen, maar dat zal wel. Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag, anne. Nog veel gezonde jaren toegewenst met Arnold en Jakub en iedereen die je liefhebt. Jullie ook een hele goede jaarwisseling en het allerbeste in 2012. Een heel ander jaar zal dat zijn dan 2011, maar wel een heel mooi jaar hopen we!

Groetjess

• 31 December 2011 - 13:52

Jos En Ida:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Kan je een mooier kado bedenken? Geniet maar lekker van elkaar. jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar samen met jullie kleine mannetje.
    Veel sterkte de aankomende weken nog daar en goede reis naar huis toegewenst.
    Groeten Jos&Ida en de kids.

• 31 December 2011 - 13:57

Opa En Oma Hoogstrat:

We hebben net het nieuws weer gelezen en de fotos gezien zo ver weg en toch kort bij we vinden het fijn voor jullie gr Opa en Oma
    Hoogstrate

• 31 December 2011 - 14:38

Jolanda De Kraker:

Wat geweldig om mee te lezen! Jullie zullen je wel heel blij en gelukkig voelen met Jakub!
    Annemarie gefeliciteert met je verjaardag en als gezinnetje een goede jaarwisseling en veel geluk en liefde in 2012!

Je kraamcolléga Jolanda de Kraker

• 31 December 2011 - 14:38

Gerlinde:

Wat een mooi verhaal en mooie foto's! Geniet maar heel veel van al deze bijzondere dagen met z'n 3-tjes! En.. het allerbeste voor 2012!

Groetjes,
    Francois, Gerlinde en Maylin

• 31 December 2011 - 15:03

Bert-Jan&Jacorine:

Hallo,

Annemarie van harte gefeliciteerd met je verjaardag he! Het is fijn om te lezen dat alles goed mag verlopen. allemaal een goede jaarwisseling en het allerbeste voor 2012!

liefs

• 31 December 2011 - 16:33

Ad En Koos :

goed om te lezen dat alles goed gaat. wat een leuke foto"s geniet van de tijd dat jullie daar zijn. een mooier cadeau kun je niet bedenken

groetjes

• 31 December 2011 - 20:50

Jan En Winanda:

Hele leuke foto's van jullie!

• 01 Januari 2012 - 18:20

Linda:

oeee wat klinkt dat gezellig daar!
    \super or en nog van harte gefeliciteerd annemarie!

• 01 Januari 2012 - 21:15

Arno, Marieke Eliza:

Wat fijn dat hij eindelijk bij jullie is! En hele leuke foto's!! :)
    Heb je verder nog een fijne verjaardag gehad Annemarie? En hoe was oud en nieuw in Polen? Veel vuurwerk? Lekker genieten met z'n 3tjes daar en natuurlijk een heel gelukkig en gezond 2012!!

• 02 Januari 2012 - 19:28

Johan & Renske:

Wat mooi zeg, dat jullie bij elkaar zijn! Mooi ook die foto's. Annemarie, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van elkaar!
    Hartelijke groeten,
    Johan, Renske, Walther en Justin

• 02 Januari 2012 - 21:22

Susanne Schrijver:

Wat een leuke foto's! Een echt gezin zo, wat bijzonder voor jullie! Ik wens jullie een heel fijne tijd toe, samen in Polen!

• 02 Januari 2012 - 21:23

Mario,Marianka&kids:

Hoi Arnold, Annemarie en Jakub

De beste wensen voor het nieuwe jaar en ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heel fijn om te lezen dat alles zo goed verloopt. Geniet maar lekker met z'n drieen. De foto's zien er echt heel mooi uit. Jakub heeft het maar getroffen met jullie!!

Groetjes,
    Mario, Marianka, Elza-Marie en Carmen

• 03 Januari 2012 - 20:39

Ronald En Carla:

Hoi Arnold en Annemarie,
    Van ons de beste wensen voor 2012 en van harte gefeliciteerd met jullie positieve contacten met Jakub. Geniet er van en wij hopen jullie snel met z'n drieen te zien
    Liefs O Ronald en T Carla

• 03 Januari 2012 - 22:36

Soraya:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een leuk mannetje jullie Jakub. Blijven jullie hem Jakub noemen of zoals in Polen gebruikelijk afgekort naar Kuba? Kuba is onze Barteks tweede naam;)
    Bijzonder hè, om dan ineens met z'n drieen aan tafel te zitten.
    Geniet er zoveel mogelijk van. Ik weet nog dat ik alleen maar naar huis wilde, ons mannetje aan iedereen laten zien. Nu, als ik terugdenk, vraag ik me af waarom...hihi....zo'n bijzondere tijd daar in Polen....

Geniet ervan!
    sorsya

• 07 Januari 2012 - 12:32

Saulo En Suzanne:

Gelukkig nieuwjaar, maar dat moet volgens mij wel goed komen! Wat leuk om foto`s te zien.
    Groetjes vanuit Brazilië

• 10 Januari 2012 - 19:35

Marieke:

Ha Arnold, Annemarie en Jakub,
    Jullie ook nog alle goeds toegewenst voor het jaar 2012. Wat een leuke foto's! Trotse papa en mama! Grappig zeg dat hij alles lust, wel lekker makkelijk! Een fijne tijd toegewenst in Polen. Mooi om op deze manier een band te kunnen laten groeien voordat jullie weer terug komen naar Nederland met z'n drietjes. Groet, Johan, Marieke, Louisa en Chen