We mogen terug!!! - Reisverslag uit Oostdijk, Nederland van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu We mogen terug!!! - Reisverslag uit Oostdijk, Nederland van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu

We mogen terug!!!

Door: arnoldannemarie

Blijf op de hoogte en volg arnold en annemarie

19 December 2011 | Nederland, Oostdijk

Hallo allemaal,

Het is al even bekend, maar 2e kerstdag vroeg in de ochtend om ongeveer 5 uur zullen we weer richting Polen vertrekken! Het is een lange reis met de auto, dus halverwege zullen we ergens overnachten, om dan vervolgens 27 dec. aan te komen in Lublin. Op dit moment is het weer daar zo op of nét onder het vriespunt, maar nog geen sneeuw. Erg gunstig voor de tijd van het jaar daar, normaal ligt er rond deze tijd van het jaar behoorlijk wat sneeuw. Van de week zijn we nog even om sneeuwkettingen geweest voor het geval dat het toch gaat sneeuwen.
We hebben het behoorlijk druk gehad afgelopen weken, zoals velen wel weten zaten we nog volop in verbouwing, maar eindelijk is het dan bijna klaar! Alleen nog plinten aan het plafond, langs het laminaat en langs de deurposten en de keukenmuren nog sausen. Voor onze kleine man is alles helemaal in orde, we hebben inmiddels al heel wat zelf gekocht, maar ook heel veel gekregen!
Zoals we net al vertelden hopen we op 27 dec aan te komen bij ons huis daar, vervolgens zullen we 28 dec Jakub weer ontmoeten, en afhankelijk van hoe dit gaat zal hij óf met ons mee gaan naar ons huisje, of bouwen we dit weer langzaam op. Op 12 januari hebben we de officiele rechtzitting, waarna we officieel nog minimaal 2 weken in Polen moeten verblijven. Dat zou betekenen in het gunstigste geval dat we eind januari weer terug in NL zijn met ons drieen!
We kijken er erg naar uit, en vinden het fijn dat er zo met ons wordt meegeleefd! Onze excuses dat we niet eerder dit blog hebben bijgewerkt, maar zoals jullie hier kunnen lezen gaat alles in een sneltreinvaart en hebben we alle tijd nodig om alles in orde te maken voor als we terug komen!

Liefs, Arnold en Annemarie

• 19 December 2011 - 20:51

Helma & Rob:

Super goed nieuws! Heel fijn!

Weer een grote stap dichterbij!

Wij blijven trouw lezen hoe het met jullie gaat!

groetjes!

• 19 December 2011 - 20:53

Josien:

hallo
    wat een geweldig heerlijk nieuws !!!
    wij zijn ''superblij'' voor jullie ,het is weer net of we terug in de tijd gaan. alleen gingen wij de andere kant op, naar de tropen.(maar het blijde gevoel is het zelfde.)
    we hopen dat jullie een goede en veilige reis mogen hebben ,en
    jullie met zn drietjes volgend jaar weer te zien.

• 19 December 2011 - 21:06

Ad En Koos:

geweldig nieuws. veel succes de komende tijd.

• 19 December 2011 - 21:15

Johan, Marieke& Kids:

Super!
    Een hele goede reis gewenst. Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen in Polen en mogen jullie snel terug keren met jullie prachtige zoon.
    Groet, Johan, Marieke, Louisa en Chen

• 19 December 2011 - 21:19

Mia En Cor:

Een heel goede reis toegewenst. Fijn dat het nu toch nog zo snel gaat. Een.dikke knuffel voor jullie kleine mannetje.

• 20 December 2011 - 08:34

Marco,Anita En Kids:

Goed nieuws en hoop dat alles goed mag gaan en dat je met zijn drietjes terug mag komen.

Groetjes

• 20 December 2011 - 13:28

Tom En Mandy V Aalst:

wij wensen jullie een goede reis! wat een goed nieuws en wat gaat het snel ineens allemaal! En leuk dat onze knullen echt bijna even oud zijn. het scheelt maar een paar dagen! tot snel en succes! liefs, tom mandy dean

• 20 December 2011 - 14:29

Bart En Catrien.:

Hallo,
    Wat fijn voor jullie dat je er om mogen.
    We wensen jullie een goede reis, en snel weer met z'n drieën gezond weer terug.

• 20 December 2011 - 14:57

Opa En Oma Hoogstr:

we wensen jullie goede reis en een behouden thuiskomst

• 20 December 2011 - 18:00

Rins & Gerdine:

Hoi Arnold en Annemarie,

Een hele goede reis toegewenst, inderdaad hopelijk zonder al te veel sneeuw. Veel succes daar, en een mooie tijd met Jakub om daarna met zn drieen weer naar Oostdijk te komen. Lijkt me wel apart maar ook leuk om daar met Oud & Nieuw te zijn.

Liefs

• 20 December 2011 - 18:00

Rins & Gerdine:

Liefs

• 20 December 2011 - 19:34

Suzanne En Saulo:

Wat goed nieuws! Veel succes met het reizen. Geniet van jullie tijd samen.

Groetjes uit Brazilie

• 20 December 2011 - 20:16

Bert-Jan&Jacorine:

Hoi Arnold en Annemarie,

Wat gaat het nu toch bijzonder snel allemaal! We wensen jullie een goede reis helemaal naar Lublin. Hopelijk kunnen jullie weer snel terug komen naar NL met Jakub, want we zijn erg benieuwd naar jullie kleine kereltje!

liefs, Bert-Jan en Jacorine

• 20 December 2011 - 20:22

Johan & Renske:

Wat fijn voor jullie zeg, dat jullie Jakub nu op mogen halen en hem mee mogen nemen naar zijn nieuwe thuis bij jullie!
    Het zal ongetwijfeld heel bijzonder zijn voor jullie. We wensen jullie een hele goede tijd in Polen en hopen dat jullie straks b.l.e.w. met z'n drieën behouden thuis zullen komen. We wensen jullie Gods zegen toe!
    Lieve groetjes,
    Johan, Renske, Walther en Justin Krijger

• 20 December 2011 - 22:54

Kees & Henny V Zwede:

Wat een geweldig nieuws! zeg annemarie kun je je een mooier verjaardags kado wensen? We wensen jullie een goede reis en een goede tijd.

Groetjes

• 21 December 2011 - 20:30

Fam Kelder:

Heel veel succes! Geweldig! Geniet ervan he!

Gr Rick, Karin en Michal

• 22 December 2011 - 12:17

Lenneke:

Ha Arnold en Annemarie,

Zo nu heb ik jullie lieve mannetje eens kunnen bewonderen! Wat een schatje. Een hele goede reis toegewenst en een fijne tijd met z'n drietjes in Polen.
    Groetjes van Lenneke Sinke-Westerbeke

• 22 December 2011 - 14:33

Susanne Schrijver:

Hey Annemarie en Arnold, wat ontzettend bijzonder dat jullie na de kerstdagen mogen afreizen, de jaarwisseling bij jullie zoontje door mogen brengen, en dan eindelijk jullie kindje mee naar huis mogen nemen! Geweldig, geniet ervan, wat zal dat bijzonder zijn! En geen kraamweek, maar kraamweken in Polen!

• 22 December 2011 - 20:09

Kees & Annelies:

Wat een geweldig nieuws!! Wij wensen jullie een goede reis, een fijn en goed verblijf en dat jullie weer voorspoedig en gezond met z'n 3'tjes terug mogen keren.
    Gods zegen toegewenst!

Groetjes, Kees & Annelies
    Anne-Ruth en Jens Kaan

• 22 December 2011 - 20:15

Linda:

oeh ik ben zo blij voor jullie!
    heerlijk dat het steeds dichterbij komt dat jullie in jullie huisje met zijn 3 kunnenj wonen!

geniet van de tijd in polen en ik hou jullie in de gaten! hopelijk snel thuis met jullie kleine mooie mannetje!

liefs

• 24 December 2011 - 16:22

Ome Piet &tante Ria:

Hallo!
    We wensen jullie een goede reis en
    een behouden thuiskomst met z'n drietjes.