In Polen! - Reisverslag uit Oostdijk, Nederland van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu In Polen! - Reisverslag uit Oostdijk, Nederland van arnold en annemarie berge - WaarBenJij.nu

In Polen!

Door: arnoldannemarie

Blijf op de hoogte en volg arnold en annemarie

28 December 2011 | Nederland, Oostdijk

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we aangekomen na een lange reis, tóch was het goed te doen gelukkig. Maandagochtend om 5:00 vertrokken, om en om gereden en aan het eind van de dag rond 18:00 in een weghotel geslapen bij Lotz.De volgende dag nog 4 uur binnendoor gegaan, gelukkig hebben we dit niet in het donker gedaan, want de wegen waren ontzettend slecht. Op sommige plaatsen reden we stapvoets omdat er grote gaten in de weg zaten. Ook regelmatig slingerende fietsers, overstekende honden enz.
Uiteindelijk om ongeveer 13:00 waren we in Lublin, maar we zouden pas om 16:00 in het huisje kunnen. Dus nog maar eens even boodschapjes gedaan in het grote winkelcentrum voor het avondeten enz. Eenmaal bij het huisje aangekomen, waren we positief verrast: een heel ruim appartement met alles erop en eraan, zelfs een bedje voor Jakub was al helemaal opgemaakt, en alles is gelukkig heel erg schoon. Vervolgens begonnen met uitruimen van al onze spulletjes, even gekookt, douchen en nog even skypen met de fam. We hebben gelukkig ook een goede internetverbinding hier. Vanochtend waren we al vroeg wakker, erg spannend wat er vandaag allemaal staat te gebeuren, maar we zijn er helemaal klaar voor! Vanmiddag zullen we weer naar Jakub gaan, en dan zullen we kijken of hij direct met ons meegaat, ofdat het beter is dat we dit weer opbouwen gedurende een paar dagen. We kijken gewoon wat het beste is voor hem.
Nou, dat was het dan weer even voor vandaag, zodra we weer even tijd hebben schrijven we weer even een nieuw stukje!

Groetjes vanuit Lublin, Arnold en Annemarie

• 28 December 2011 - 09:00

Josien Neels:

hallo

gelukkig dat jullie een goede reis hebben gehad.
    we wensen jullie een mooie jaarwisseling met zn 3tjes.

groeten , josien